Heti újdonságok újvilági jelenléttel – 2016. 50. hét

Gwenpool, Pókember, a Mikulás… és Galactus?!

2016. december 17. - The_Maniac

gpholiday.jpg

Nincs megállás, hétről hétre ezerrel pörög és folyamatosan fejlődik a vadonatúj Marvel-univerzum. Lassacskán véget ér az idei hatalmas, mindent behálózó gigaesemény, a Civil War II is, mely a Bosszú Angyalai és az egykori Újvilág Pókembere, Miles Morales révén minket is érintett, ahogy azt a Spider-Man számaiban olvashattuk is. Mindezt leszámítva azonban igen csekély újvilági vonatkozása van a jelenleg futó sorozatoknak, és amíg ez a helyzet nem változik, addig sok mást nem tudok kínálni, hiszen, mint tudjátok, a korai ígéretekkel ellentétben az új realitás korántsem a klasszikus univerzum és az Újvilág összekeveréséből jött létre – tudniillik a dolgok jelen állása szerint ez inkább csak a klasszikus univerzum, úgy 99%-ban, és talán 1%-ban Újvilág mindeddig összesen két karakterrel abból a világból…

Ez a két karakter, ahogy arról már korábban is beszámoltam több ízben, Miles Morales, az Újvilág Pókembere, valamint a gonosszá lett Reed Richards. Egy hős, egy gonosztevő – egyelőre ennyi, és nem több. A heti újdonságok bemutatójában továbbra is őket követem nyomon, csakis azokra a képregényekre koncentrálva, amelyekben legalább pár képkocka erejéig felbukkannak. Az olyan kiadványoknál azonban, ahol komolyabb szerepet kapnak, netalán főszerepet is, külön elemzéseket készítek majd, ahogy eddig is tettem az Újvilághoz vagy az újvilági karakterekhez szorosabban köthető címek esetében. Ennek fényében jöjjön tehát ez alkalommal a Gwenpool Holiday Special: Merry Mix-Up elnevezésű karácsonyi különszám, amely éppen annyira borzalmas, mint amennyire a címe hosszú. Katt tovább!

allnew.jpg

GWENPOOL HOLIDAY SPECIAL: MERRY MIX-UP

Jaj, nekem… Úgy tűnik, végképp eldőlt, hogy kiöregedtem én már az ilyen bugyuta cukiságokból. Míg a tengerentúlon többnyire meglehetősen pozitív fogadtatásban részesült a Marvel idei karácsonyi különszáma, addig én az olvasása közben csak a fejemet vakargattam, próbálva értelmezni a benne található rövid történeteket, nem sok sikerrel. Amikor már konkrétan éreztem az agysejtjeim pusztulását, akkor gyorsan abba is hagytam, mielőtt komolyabb bajom származik ebből az ártatlannak tűnő képregényből. Persze gondolhattam volna, hogy amiben Gwenpool szerepel, attól én sok jót nem várhatok, ám naiv módon azt reméltem, legalább azt az egy sztorit értékelni fogom, aminek a főszereplője Miles. Óriásit tévedtem.

Ne kérdezzétek, hogy pontosan mi is a cselekménye Pókember karácsonyi kalandjának, mert még mindig fogalmam sincs. Benne van Fin Fang Foom, meg a Vörös Koponya, M.O.D.O.K., Thanos, harcolnak, aztán jön Galactus és megmenti Milest… ja, és Galactus amúgy az ünnepek védőszentje, vagy mi a szösz, ő hozza az ajándékokat is. Igen. Aztán kapunk még egy-egy hasonlóan elmés történetet a Megtorlóval, a Vörös Koponyával, Deadpoollal, meg persze Gwenpoollal, és még maga a Mikulás is tiszteletét teszi, hiszen miért ne. Bizonyára velem van a baj, talán kiveszett belőlem minden ünnepi hangulat, ám hogy én ezt jó szívvel nem tudom ajánlani senkinek, az hétszentség.

Menjetek inkább egy karácsonyi vásárba, vagy amit gondoltok, csak ezt kerüljétek el nagy ívben.

Image hosted by servimg.com

A bejegyzés trackback címe:

https://ultimatemarvel.blog.hu/api/trackback/id/tr6212053749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása